tisdag 26 juni 2012

Panelen på plats

Igår efter jobbet åkte jag och barnen till Byggmax (Alicias favoritaffär, NOT). Jag köpte lite panelskivor till samt spånskivor och gipsskivor.
Väl hemma monterade vi upp spånskivor och gips på en av väggarna som inte hade råspont bakom. Därefter började jag sätta panel samtidigt som Rosa spacklade. Jag var klar vid 23.30-tiden och var nöjd med resultatet. Den enda missen var att jag missade ett hål med dosfräsen men det går att justera. De gamla dosorna är lite svårare att pricka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej,
det är så snyggt med panel. Måste vara skönt att ha den fixad, även fast det blir lite krångel med dosorna. Skulle du inte vilja visa upp detta (eller kanske tom hela huset) på Byggla? Som tack får du en liten present. Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer.
/Vendela på Byggla